Monday, February 1, 2010

Doomino Foto 1. sünnipäev


Täna on siis väga pidulik päev :))) Avagem kommipakid ;)
Täpselt aasta tagasi sain mitmetes oma asjades selgust ning otsustasin täiesti üksi tegutsema hakata ja Doomino Foto luua. Naljakas on see, et kogu eelmine aasta on olnud pigem nagu üks piiikkk pikk kooliaasta, ma olen pigem õppinud kui tööd see aasta teinud :D Õppinud olen ma igast sessioonist ja kliendist ning õppimise all mõtlen ettevõtlusega seotud köögipoolt. Niikuinii on mul palju avastamist veel ka ees, kuid usun et see aasta tuleb juba eesmärgistatum ja ptui ptui ptui töisem.

Igatahes olen ma väga rõõmus, et senised kliendid on just minu otsa kas koperdanud või minu juurde tulnud :) Ma olen tohutult palju ilusaid pilte saanud ning olen tänulik et saan neid ka teistega jagada!!

Järgmiste pildistamisteni ;)

3 comments:

  1. Palju palju õnne, meil tuleb kah sel kuul 1 sünnipäev :)

    ReplyDelete
  2. Ma kuidagi kogemata sattusin siia lehele ja ma olen vaimustuses!!! Nii ilusad, rõõmsad ja lahedad fotod! Nagu välismaa! :) Ma tulen veel vaatama.
    Palju õnne aastaseks saamise puhul ja pikka iga!

    ReplyDelete
  3. Suuuured tänud Sigrid ja Heleena :)))

    ReplyDelete