Monday, October 4, 2010

Pildiraamid!

Minu soovitus kõigile kes professionaalseid pilte lasevad teha - palun printige ja raamige neid!!

Mul on väga kahju vahel kuulda, et osadel klientidel on isegi aasta vanuseid pilte printimata, lihtsalt ootavad oma aega arvutis. Kui teil endal selle jaoks aega ei ole, siis laske seda fotograafil teha. Väga kahju oleks kui on nähtud vaeva, ilusaid pilte tehtud ning ühel hetkel võib see CD ära kaduda, pildid hävineda jne. Mina ise ei viska tehtud pilte mitte kunagi ära, aga ma tean fotograafe kes seda mingi aja möödudes teevad. Nii et sel juhul ei ole võimalik enam jäädvustatud momente kunagi tagasi saada..

Ja lisaks piltide printimisele, soovitan veel tublim olla ja ilusaid raame ning albumeid sinna juurde otsida :) Ärge olge rahul esimese raamiga, mis teile poes ette jääb :)

Siin mõningaid ideid kuidas pilte printida ja raaminäiteid:

Üleval on 3tk 10mm kapa ja all on 60x90cm lõuend..


Väga väga armas kingitus!!! Plastmass ca 6cm pikkuste külgedega magnetraam. Kes soovib, siis minge uurige raami Stockmannist..


Väga ilus ovaalne vintage raam, natuke väiksem kui 10x15cm...

2 comments:

  1. Janne, tead see asi ei tööta niipidi. Olin ise sama murega, et failid CDl üle andes need enamusel juhtudel ka ainult failideks jäid. Tuleb ise paberpilte pakkuda ja eelkõige just nendele rõhuda. Endal ka parem tunne, et oma tööl on käega katsutav mõõde olemas.

    ReplyDelete
  2. Jaa, muidugi on see hea tunne! Ma soovitan alati ja kõigile, et pildid minu juures printida, heameelega aitan kliente selles osas. Aga sundida ei saa kahjuks kedagi..

    Tuleb lihtsalt palju teavitustööd teha.

    ReplyDelete